Eroskik arazo bat dauka. Hobeto esanda, krisiaz gain, Eroskik badu beste kezka iturri bat: Mercadona. Euskaldun piloa liluratuta dago Mercadonaren eskaintzarekin (kremak, kontserbak, laboreak…), eta Jacan, Mirandan edo inguruan daudenean, zoroen pare erosten dute, hango produktuen lilurak erakarrita.
Bukatu da leialtasuna. Orain urte batzuk, Eroskik irekitzen bazuen supermerkatu bat Santo Domingo de la Calzadan, inguruko euskaldun guztiak hara joango ziren buru-belarri, besteak beste Euskal Herrikoa zelako, gurea. Gaur egun, berriz, belaunaldi gazteek ez dute erakusten horrelako atxikimendurik, eta ez zaie inporta non erosi, baldin eta erosten dutena gustukoa bazaie eta prezio onean erosten badute.
Atzo arratsaldean loba baten bisita izan genuen, eta ikustekoa zen zelako pasioz azaltzen zuen Mercadonarekiko duen atxikimendua. Hari entzun bitartean, neure artean pentsatzen ari nintzen zein zaila izango duen Eroskik krisialditik irtetea, bezero gazteak beste modu batean irabazi beharko ditu-eta.