Laurak kanpaina bat antolatu zuen #LauraGainorToMilwaukee (#LauraGainorMilwaukeera) eta uztartu zituen Twitter, FourSquare eta SlideShare kanpaina abiarazteko. Lehendabizi, poster bat egin zuen Comet Branding enpresaren logoarekin, eta berorrekin hainbat argazki atera zituen, leku esanguratsuetan, Milwaukeen bertan. Horrekin batera baina, Laurak erakutsi nahi izan zuen zelako esperientzia zuen marketin kontuetan. Beraz, aurkezpen bat prestatu eta SlideSharera igo zuen.
“Nire helburua zen historia bat sortzea SlideShare aurkezpen horretan, eta bertan erakustea nor naizen, zelako esperientzia profesionala dudan, nire telentuak, zergatik izango nintzen ona Comet Branding enpresarentzat eta plazaratu nire #LauraGainorMilwaukeera kanpaina leku batean” azaldu du Laurak.
Aurkezpenari esker, hemen goian dagoena, Laurak Comet Branding enpresaren arreta bereganatu zuen, justu berak nahi zuena, eta lanpostu bat lortu.