MyYearbook, institutuan sortutako enpresa

Cook neba-arrebak gero eta ezagunagoak dira Montgomeryko institutuan ez
ezik, non orain arte ikasi duten, baita AEBetan ere. Orain bi urte MyYearbook
webgunea sortu zuten, institutuko gazteekin elkar eragiteko, eta gaur
egun milioiak irabazten ari dira, publizitateari esker. Izan ere, MySpace eta Facebook webguneen ostean, MyYearbook-ek ditu orri ikusi gehien AEBetan. Hilean 3 milioi bisitari erakartzen ditu, gehienak 13 eta 22 urte arteko estatubatuarrak.

Familia kontua da MyYearbook, zeren Dave eta Catherine
neba-arrebek izan bazuten berau sortzeko ideia, Geoff neba zaharrenak
ipini zituen lehen diruak, 250.000 dolar. Diru horri esker, webgunea
Indiako programatzaileek sortu zuten. Harrezkero, berriz, sail berriak
erantsi dizkiote webguneari, gehienak erabiltzaileek eta institutuko
lagunek proposatuta: boto lehiaketak, popularitate norgehiagokak,
aldizkari pertsonalizatuak…

Erabiltzaileak sortutako edukiak
Cook neba-arrebek sinesten dute erabiltzaileak sortutako edukietan, eta
hori gogoan ari dira webgunea moldatzen. Gaur egun 30 langile dituzte
enpresan, horietako zenbait editore lanak egiteko, besteak beste
txukuntzen erabiltzaileek bidalitako artikuluak eta idazlanak. MyMag
aldizkari pertsonalizatuan kaleratzen diren artikulurik irakurrienek
jasotzen dituzte 3.000 bat erantzun, halaxe dio Catherine gazteak.
Gainerakoek 1.000 inguru.

Catherinek 17 urte ditu, baina gogor egiten du lan: ikasturtean, astean 25-40 bat ordu edo gehiago, denak MyYearbook sustatzen. Udan, berriz, 60 bat ordu. C/net aldizkariak egin dio elkarrizketa neska gazteari. Gehiago jakin nahi izanez gero esperientzia horri buruz, klik egin hemen.

Kategoria: Sailkatugabeak Etiketak , , . Gorde lotura.

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude