Asko hitz egiten da Twitter zein egokia den marketina eta negozioa lantzeko, baina Jennifer Blanchard kazetariaren iritziz, Twitter egokia da, orobat, norberaren idazkuntza lantzeko. Zelan?
Behartzen zaitu zehatza izatera
Twitter-ek gehienez jota 140 karaktere eskaintzen dizkizu zeure mezuak idazteko, ez 140 hitz. Ez da toki handia, zeren letrak, sinboloak, puntuazioa eta espazioak karakterrak baitira. Horrek esan nahi du zehatza izan behar duzula. “Laburra eta ona, bi bider ona”.
Behartzen zaitu hiztegia lantzera
Twitter-en hitz motzak bilatu behar dituzu, esanguratsuak. Sarri sinonimo egoki bila abiatuko zara, zeure mezua doitzeko, adjektibo eta adberbiio gutxiagorekin, esan nahi duzun hori sar dadin 140 karakteretan
Behartzen zaitu hobeto editatzera
Askotan zaila izaten da zure mezua sarraraztea 140 karakterretan, zentzua galdu barik. Horregatik, maiz berridatzi behar izaten dira esaldiak, esatekoa biribil joan dadin.