Aro digitala eta egunkariak


Gizarte digitalak
aurrera egin ahala, egunkariek arriskuak eta aukerak dituzte zerumugan. Bideo honek ederto erakusten du hori. Euskaratu egin ditut hor agertzen diren testuak:

  • Mundua aldatu egin da.
  • Prest al zaude?
  • Aldaketa eta berrikuntza beti izan dira egunkarien parte bat.
  • Aldaketaren erritmoa bizkortu egin da.
  • Tirada jaitsi egin da bizkorrago: %2,8 lanegunetan; %3,4 igandeetan.
  • Aurten The Cincinnati Post eta The Alburquerque Tribune egunkariek itxi egin dute.
  • 2.400 lanpostu galduak kazetarien artean. Jaitsierarik handiena 30 urtean.
  • Hori gutxi ez-eta, Simpondarrek iragarri dute paperezko egunkarien bukaera.
  • Informazioaren negozioa beste aldi batean sartzen ari da.
  • On line audientzia izugarri ari da hazten.
  • New York Times.com %45,1 gora.
  • USA Today.com, %19,4 gora.
  • Washington Post.com, %14,6 gora.
  • The Wall Street Journal, %81,4 gora.
  • Los Angeles Times, %4,7 gora.
  • Zer esan nahi du horrek guztiak zuretzat?
  • Garaia da trebetasun berriak ikasteko.
  • Blogeatzen.
  • Podcastak egiten.
  • Audioa harrapatzen.
  • Agian hainbat bideo trebetasun.
  • Dena ez da teknologia kazetaritza digital arrakastatsuan.
  • Eskatzen du talde lana, planifikazioa eta irizpide editoriala.
  • Erredakzioaren inplikazioa.
  • Pentsatu zelan kontatu zure historiak beste modu batean.
  • Hazi.

Kategoria: Sailkatugabeak Etiketak , . Gorde lotura.

3 erantzun Aro digitala eta egunkariak-ri

  1. egilea: Josu

    Interesgarria, Joxe. Luistxoren aginduz, bideoari zure azpitituluak jarri dizkiot eta Youtubera igo dut. On egin!

  2. egilea: Joxe Aranzabal

    Mila esker, Josu, zuri eta Luistxori. Lan ederra egin duzue.

Utzi erantzuna Joxe Aranzabal(r)i Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude