Ezezagun batek sutan jarri du hauteskunde kanpaina AEBetan, zeren YouTuben eskegi duen bideoak, non konparatzen duen Hillary Clinton senataria George Orwell idazlearen Anaia Handiarekin, sekulako ikus-mina eragin baitu sarean, dagoeneko milioi bat lagunek baino gehiagok ikusi dute-eta bideoa.
Bideoa egiteko, ezezaguna oinarritu da 1984an Apple enpresak egindako iragarkian, non Anaia Handia IBM baitzen eta askatzaileak Macintosh ordenagailuaren berri ona baitzekarren. (Bideo hura, bidenabar esanda, Ridley Scott zine zuzendari artean gazteak egin zuen). Nahiz eta remake honen azken irudiak dioen “BarackObama.com”, Illinoisko senatariaren taldeak ukatu egin du beraiek egin izana horrelakorik.
Bistan da, bideoak eztabaida piztu du hedabideetan. Izan ere, adituak aztertzen hasi dira, besteak beste, zenbateraino eragin dezaketen boto emaileengan horrelako edukiek, kanpaina antolatzaileen kontroletik kanpo eginak, eta zelan erantzun beharko luketen hautagaien taldeek eraso anonimo arrakastatsuei.