Joan den mendeko laurogeigarren hamarkadan autoedizioa aldizkarietan nola, halaxe hasi da eragiten zenbait lekutan autoargitalpena liburugintzan. Begira, bestela, nola egiten duen lan Lulu.com argitaletxe birtualak. Balizko egileak aukeratzen du plantilla bat bere liburua argitaratzeko. Ondoren, testua isurtzen du plantilla horretan. Eta, hirugarrenik, klik egiten du publish botoian, liburua argitaratzeko. *Voilà!,* liburua salgai dago. Erosle batek erosten duenean ale bat, Lulu.com-en softwarea arduratzen da egin beharreko guztiez, gizakiaren eskuen parte hartzerik gabe. Hori bai, amaieran, Lulu.com-ek irabazien %20 poltsikoratzen du.
Lulu.com-ek 30.000 liburu baino gehiago eskaintzen ditu, eta hilero 1.000 liburutik gora argitaratzen omen. Bob Young jabeak dioenez, 2006rako enpresaren salmentak 10 milioi dolarrera iritsiko dira.
Nola irabaz liteke hainbeste diru halako tirada txikiak eginez? Erosleak eskatu ahala argitaratzen duelako enpresak, ez ale bat gehiago, ez eta bat gutxiago ere. Liburu bakoitzetik ale gutxi izan daitezke, baina gogoratzen buztan luzearen teoriaz?
BussinesWeek aldizkarian izan dugu horren berri.