Eztabaidaren beroan egia ez den gauza bat esan nuen, jan edan eta lo jartzen duen epigraferik ez dagoela grafitoen artean. IAN/ TA/ IIDAN DIINOS dontsuarekin itsututa nenbilen eta ez nintzen gogoratu badela EDA/ IAN/ LO jartzen duen bat. Piezaren b) aldean dago, ez da argazkirik argitaratu. Barka eskatzen diet entzuleei eta bereziki nire une hartako solaskide Joseba Lakarrari.
Ikus egilearen Sardinia.eus bloga
- Iruña-Veleia, gezurra ala egia? Batzorde Zientifikoak eta Arabako Foru Aldundiak faltsutzat jo ditu Iruña-Veleia-ko ostraka "ezohikoak". Euskarazkoak aztertu ditut, eta nire ustez benetakoak dira.
Estekak
-
Azken bidalketak
- ‘824-2024. Zelakoa ete zan Eneko Aritzaren denboran euskeraren egoera?’, hitzaldia Bergarako Olaso Torrean, apirilaren 23an, martitzena
- Hernaniko Udalak onartu duen mozioaren harira, bideo bikaina Frankotiratzaileak taldearen eskutik
- ‘Iruña-Veleia: auzia lehertu eta hamabost urtera’, hitzaldia Arrasateko Kulturate-n apirilaren 17an
- ‘Iruña-Veleia: destrucción silenciada’, bideo luzearen laburpena gaztelaniaz
- ‘Euskerazko izenak Erromatar Garaiko aldare eta hilarrietan’, hitzaldia Galdakaon apirilaren 9an
Iruzkin berriak
- elexpuru(e)k ‘Iruña-Veleia: auzia lehertu eta hamabost urtera’, hitzaldia Arrasateko Kulturate-n apirilaren 17an bidalketan
- Tomas Elorza Ugarte(e)k ‘Iruña-Veleia: destrucción silenciada’, bideo luzearen laburpena gaztelaniaz bidalketan
- Tomas Elorza Ugarte(e)k ‘Iruña-Veleia: auzia lehertu eta hamabost urtera’, hitzaldia Arrasateko Kulturate-n apirilaren 17an bidalketan
- Tomas Elorza Ugarte(e)k ‘Arabar Aldundia Iruña-Veleia suntsitzen ari da. EZ suntsitu!’ bisita gidatu bereziaren bideoa bidalketan
- Adrian Larrabasterra(e)k “Una opinión más sobre la Mano de Irulegi”, Luis Silgo Gauche-ren ekarpena bidalketan
Artxiboak
- 2024(e)ko apirila
- 2024(e)ko martxoa
- 2024(e)ko otsaila
- 2024(e)ko urtarrila
- 2023(e)ko abendua
- 2023(e)ko azaroa
- 2023(e)ko urria
- 2023(e)ko iraila
- 2023(e)ko abuztua
- 2023(e)ko uztaila
- 2023(e)ko ekaina
- 2023(e)ko maiatza
- 2023(e)ko apirila
- 2023(e)ko otsaila
- 2023(e)ko urtarrila
- 2022(e)ko abendua
- 2022(e)ko azaroa
- 2022(e)ko urria
- 2022(e)ko iraila
- 2022(e)ko uztaila
- 2022(e)ko ekaina
- 2022(e)ko otsaila
- 2021(e)ko azaroa
- 2021(e)ko urria
- 2021(e)ko iraila
- 2021(e)ko uztaila
- 2021(e)ko ekaina
- 2021(e)ko maiatza
- 2021(e)ko apirila
- 2021(e)ko martxoa
- 2021(e)ko otsaila
- 2021(e)ko urtarrila
- 2020(e)ko abendua
- 2020(e)ko azaroa
- 2020(e)ko urria
- 2020(e)ko iraila
- 2020(e)ko abuztua
- 2020(e)ko uztaila
- 2020(e)ko ekaina
- 2020(e)ko maiatza
- 2020(e)ko apirila
- 2020(e)ko martxoa
- 2020(e)ko otsaila
- 2020(e)ko urtarrila
- 2019(e)ko abendua
- 2019(e)ko azaroa
- 2019(e)ko urria
- 2019(e)ko iraila
- 2019(e)ko abuztua
- 2019(e)ko uztaila
- 2019(e)ko ekaina
- 2019(e)ko maiatza
- 2019(e)ko apirila
- 2019(e)ko martxoa
- 2019(e)ko otsaila
- 2019(e)ko urtarrila
- 2018(e)ko abendua
- 2018(e)ko azaroa
- 2018(e)ko urria
- 2018(e)ko iraila
- 2018(e)ko abuztua
- 2018(e)ko uztaila
- 2018(e)ko ekaina
- 2018(e)ko maiatza
- 2018(e)ko apirila
- 2018(e)ko martxoa
- 2018(e)ko otsaila
- 2018(e)ko urtarrila
- 2017(e)ko abendua
- 2017(e)ko azaroa
- 2017(e)ko urria
- 2017(e)ko iraila
- 2017(e)ko abuztua
- 2017(e)ko uztaila
- 2017(e)ko ekaina
- 2017(e)ko maiatza
- 2017(e)ko apirila
- 2017(e)ko martxoa
- 2017(e)ko otsaila
- 2017(e)ko urtarrila
- 2016(e)ko abendua
- 2016(e)ko azaroa
- 2016(e)ko urria
- 2016(e)ko iraila
- 2016(e)ko abuztua
- 2016(e)ko uztaila
- 2016(e)ko ekaina
- 2016(e)ko maiatza
- 2016(e)ko apirila
- 2016(e)ko martxoa
- 2016(e)ko urtarrila
- 2015(e)ko abendua
- 2015(e)ko azaroa
- 2015(e)ko urria
- 2015(e)ko iraila
- 2015(e)ko abuztua
- 2015(e)ko uztaila
- 2015(e)ko ekaina
- 2015(e)ko maiatza
- 2015(e)ko apirila
- 2015(e)ko martxoa
- 2015(e)ko otsaila
- 2015(e)ko urtarrila
- 2014(e)ko abendua
- 2014(e)ko azaroa
- 2014(e)ko urria
- 2014(e)ko iraila
- 2014(e)ko uztaila
- 2014(e)ko ekaina
- 2014(e)ko maiatza
- 2014(e)ko martxoa
- 2014(e)ko otsaila
- 2014(e)ko urtarrila
- 2013(e)ko abendua
- 2013(e)ko azaroa
- 2013(e)ko urria
- 2013(e)ko abuztua
- 2013(e)ko uztaila
- 2013(e)ko ekaina
- 2013(e)ko maiatza
- 2013(e)ko apirila
- 2013(e)ko martxoa
- 2013(e)ko otsaila
- 2013(e)ko urtarrila
- 2012(e)ko abendua
- 2012(e)ko azaroa
- 2012(e)ko urria
- 2012(e)ko iraila
- 2012(e)ko abuztua
- 2012(e)ko uztaila
- 2012(e)ko ekaina
- 2012(e)ko maiatza
- 2012(e)ko apirila
- 2012(e)ko martxoa
- 2012(e)ko otsaila
- 2012(e)ko urtarrila
- 2011(e)ko abendua
- 2011(e)ko azaroa
- 2011(e)ko urria
- 2011(e)ko iraila
- 2011(e)ko uztaila
- 2011(e)ko ekaina
- 2011(e)ko maiatza
- 2011(e)ko apirila
- 2011(e)ko martxoa
- 2011(e)ko otsaila
- 2011(e)ko urtarrila
- 2010(e)ko abendua
- 2010(e)ko azaroa
- 2010(e)ko urria
- 2010(e)ko iraila
- 2010(e)ko abuztua
- 2010(e)ko uztaila
- 2010(e)ko ekaina
- 2010(e)ko maiatza
- 2010(e)ko apirila
- 2010(e)ko martxoa
- 2010(e)ko otsaila
- 2010(e)ko urtarrila
- 2009(e)ko abendua
- 2009(e)ko azaroa
- 2009(e)ko urria
- 2009(e)ko iraila
- 2009(e)ko uztaila
- 2009(e)ko ekaina
- 2009(e)ko maiatza
Kategoriak
Meta
Sentitzen dut, Juan Martin, baina batzuk oso gaizki-pentsatuak gara, eta badugu susmo maltzurra inskripzio horren egileak “jan eta edan denok”, hots “jan eta edan dezagun denok” edo antzeko zerbait, jarri nahi izan zuela (XXI. mendeko) egileak (kalbarioan RIP jartzen duela pentsatzen dugun era berean), eta Denos kontuarena ez dela zuek bilatutako konponenda bat, ohartarazi zitzaizuenean den- pluralean oso-oso-oso berandu baizik ez dela agertzen euskal tradizio idatzian.
Bestetik, zer da Denos? Euskal izen bat, latindarra, zelta, grekoa, koptoa? Ba al du paralelorik Antzinateko epigrafian? Nola zatika daiteke? Zerekin erka daiteke zatiketa horretatik sorten den eleementu bakoitza? Hau diot Antzinateko inskripzioetako izenak normalean ez baitira isolaturik agertzen. ‘Unicum’ bat agertzen denean ere, beti edo ia beti dago zeozer inguruko hizkuntza bateko elementuren batekin erka daitekeena.