Ia 200 pertsona bildu ziren atzo Donostiako Irakasle-Eskolako aretoan. Ikasleak gehienak, baina baziren irakasleak eta kanpoko entzuleak ere.
Hector Iglesiasen iritziz, faltsutzaile bati ezinezkoa litzaioke ostraketan agertzen den erudizio-maila izatea, batzordekideena baino agitzez handiagoa dena askotan. Hainbat adibide ipini zituen norabide horretan. Gero, harridura agertu zuen zenbaitek ezinezkotzat jo duelako otoitzak euskaraz izatea IV. mendean. Oso ezaguna ez den Pacianoren testu bat irakurri zuen: “Pentsatzen dugu lengoaia oro Jainkoaren aberastasuna dela. Latindarrek, Egiptoarrek, Ateniarrek, Traziarrek, Arabiarrek, Hispaniarrek Jainkoa otoizten dute. Izpiritu Sainduak hizkuntza guziak ulertzen ditu”.
Ni neure aldetik auziaren historia eta gakoak azaltzen saiatu nintzen, euskarazko grafitoetan geldialdia eginez, eta, ustez, batzordekideen txostenetako hainbat baieztapen oker agerian utziz. Dena oso labur. Sakondu nahi duenak baditu txostena eta liburua.
Txalo-zaparrada entzun zen hitzaldiaren amaieran eta bat baino gehiago hurbildu zitzaigun hizlarioi zein han zen Plataformakideari animoak ematera. Oso pozik geratu ginen.
Datorren asteazkenerako Joseba Lakarra eta Joaquin Gorrochateguiren hitzaldia dago iragarrita leku eta ordu berean.
Ikus egilearen Sardinia.eus bloga
- Iruña-Veleia, gezurra ala egia? Batzorde Zientifikoak eta Arabako Foru Aldundiak faltsutzat jo ditu Iruña-Veleia-ko ostraka "ezohikoak". Euskarazkoak aztertu ditut, eta nire ustez benetakoak dira.
Estekak
-
Azken bidalketak
- ‘Euskararen Bueltan’ hitzaldi zikloa Bergaran datorren urrian
- Biltzarrerako komunikazioak bidaltzeko epea luzatu da irailaren 15era arte
- Zirkua aurkitu dute Iruña-Veleian, ala Arabako Foru Aldundiaren beste zirku baten aurrean gaude?
- ‘Menudo circo’, Unai Fernandez de Betoñoren artikulua Naiz-en
- Kuadriga-lasterketak eta beste ospakizun batzuk egiten ziren zirku handi bat aurkitu dute Iruña-Veleian
Iruzkin berriak
- Joseba Butroe(e)k “Irulegiko Eskua: ziria sartu nahi digute berriro”, Independentean bidalketan
- Iruña-Veleia: BIBLIOGRAFIA - Nabarralde(e)k Txostena: Gorrochategui eta Lakarrari erantzuna (euskaraz) bidalketan
- Iruña-Veleia: BIBLIOGRAFIA - Nabarralde(e)k ’61 kaxa eta Agamenon. 61 kaxa garbitu eztako ostrakaz beteta, Iruña Veleiako aztarnategian azaldutakoak’, Jexux Eizagirre Youtuben eta Independentean. bidalketan
- Iruña-Veleia: BIBLIOGRAFIA - Nabarralde(e)k Liburua: ‘I-Vko euskarazko grafitoak’ bidalketan
- Tomas Elortza Ugarte(e)k Iruña-Veleiari buruzko 4. Biltzarra urriaren 26an, Durangon bidalketan
Artxiboak
- 2024(e)ko iraila
- 2024(e)ko abuztua
- 2024(e)ko uztaila
- 2024(e)ko ekaina
- 2024(e)ko maiatza
- 2024(e)ko apirila
- 2024(e)ko martxoa
- 2024(e)ko otsaila
- 2024(e)ko urtarrila
- 2023(e)ko abendua
- 2023(e)ko azaroa
- 2023(e)ko urria
- 2023(e)ko iraila
- 2023(e)ko abuztua
- 2023(e)ko uztaila
- 2023(e)ko ekaina
- 2023(e)ko maiatza
- 2023(e)ko apirila
- 2023(e)ko otsaila
- 2023(e)ko urtarrila
- 2022(e)ko abendua
- 2022(e)ko azaroa
- 2022(e)ko urria
- 2022(e)ko iraila
- 2022(e)ko uztaila
- 2022(e)ko ekaina
- 2022(e)ko otsaila
- 2021(e)ko azaroa
- 2021(e)ko urria
- 2021(e)ko iraila
- 2021(e)ko uztaila
- 2021(e)ko ekaina
- 2021(e)ko maiatza
- 2021(e)ko apirila
- 2021(e)ko martxoa
- 2021(e)ko otsaila
- 2021(e)ko urtarrila
- 2020(e)ko abendua
- 2020(e)ko azaroa
- 2020(e)ko urria
- 2020(e)ko iraila
- 2020(e)ko abuztua
- 2020(e)ko uztaila
- 2020(e)ko ekaina
- 2020(e)ko maiatza
- 2020(e)ko apirila
- 2020(e)ko martxoa
- 2020(e)ko otsaila
- 2020(e)ko urtarrila
- 2019(e)ko abendua
- 2019(e)ko azaroa
- 2019(e)ko urria
- 2019(e)ko iraila
- 2019(e)ko abuztua
- 2019(e)ko uztaila
- 2019(e)ko ekaina
- 2019(e)ko maiatza
- 2019(e)ko apirila
- 2019(e)ko martxoa
- 2019(e)ko otsaila
- 2019(e)ko urtarrila
- 2018(e)ko abendua
- 2018(e)ko azaroa
- 2018(e)ko urria
- 2018(e)ko iraila
- 2018(e)ko abuztua
- 2018(e)ko uztaila
- 2018(e)ko ekaina
- 2018(e)ko maiatza
- 2018(e)ko apirila
- 2018(e)ko martxoa
- 2018(e)ko otsaila
- 2018(e)ko urtarrila
- 2017(e)ko abendua
- 2017(e)ko azaroa
- 2017(e)ko urria
- 2017(e)ko iraila
- 2017(e)ko abuztua
- 2017(e)ko uztaila
- 2017(e)ko ekaina
- 2017(e)ko maiatza
- 2017(e)ko apirila
- 2017(e)ko martxoa
- 2017(e)ko otsaila
- 2017(e)ko urtarrila
- 2016(e)ko abendua
- 2016(e)ko azaroa
- 2016(e)ko urria
- 2016(e)ko iraila
- 2016(e)ko abuztua
- 2016(e)ko uztaila
- 2016(e)ko ekaina
- 2016(e)ko maiatza
- 2016(e)ko apirila
- 2016(e)ko martxoa
- 2016(e)ko urtarrila
- 2015(e)ko abendua
- 2015(e)ko azaroa
- 2015(e)ko urria
- 2015(e)ko iraila
- 2015(e)ko abuztua
- 2015(e)ko uztaila
- 2015(e)ko ekaina
- 2015(e)ko maiatza
- 2015(e)ko apirila
- 2015(e)ko martxoa
- 2015(e)ko otsaila
- 2015(e)ko urtarrila
- 2014(e)ko abendua
- 2014(e)ko azaroa
- 2014(e)ko urria
- 2014(e)ko iraila
- 2014(e)ko uztaila
- 2014(e)ko ekaina
- 2014(e)ko maiatza
- 2014(e)ko martxoa
- 2014(e)ko otsaila
- 2014(e)ko urtarrila
- 2013(e)ko abendua
- 2013(e)ko azaroa
- 2013(e)ko urria
- 2013(e)ko abuztua
- 2013(e)ko uztaila
- 2013(e)ko ekaina
- 2013(e)ko maiatza
- 2013(e)ko apirila
- 2013(e)ko martxoa
- 2013(e)ko otsaila
- 2013(e)ko urtarrila
- 2012(e)ko abendua
- 2012(e)ko azaroa
- 2012(e)ko urria
- 2012(e)ko iraila
- 2012(e)ko abuztua
- 2012(e)ko uztaila
- 2012(e)ko ekaina
- 2012(e)ko maiatza
- 2012(e)ko apirila
- 2012(e)ko martxoa
- 2012(e)ko otsaila
- 2012(e)ko urtarrila
- 2011(e)ko abendua
- 2011(e)ko azaroa
- 2011(e)ko urria
- 2011(e)ko iraila
- 2011(e)ko uztaila
- 2011(e)ko ekaina
- 2011(e)ko maiatza
- 2011(e)ko apirila
- 2011(e)ko martxoa
- 2011(e)ko otsaila
- 2011(e)ko urtarrila
- 2010(e)ko abendua
- 2010(e)ko azaroa
- 2010(e)ko urria
- 2010(e)ko iraila
- 2010(e)ko abuztua
- 2010(e)ko uztaila
- 2010(e)ko ekaina
- 2010(e)ko maiatza
- 2010(e)ko apirila
- 2010(e)ko martxoa
- 2010(e)ko otsaila
- 2010(e)ko urtarrila
- 2009(e)ko abendua
- 2009(e)ko azaroa
- 2009(e)ko urria
- 2009(e)ko iraila
- 2009(e)ko uztaila
- 2009(e)ko ekaina
- 2009(e)ko maiatza
Kategoriak
Meta
Pingback: Euskeraren jatorria » Blog Archive » Luis Mari Mujika toponimia ikerle nekaezina hil da