Euskadiko Kutxaren arreta zerbitzua badabil

Normal
0

21

false
false
false

ES
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Taula normala”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Bezeroari arreta zerbitzua badabilela esateko
konpromisoa hartu dut erantzuna jaso bezain pronto eta hala egitera nator:
Euskadiko Kutxaren bezeroari arreta zerbitzua badabil.

Kontua, ordea, beste bat da. Aurretik jaso dudan mezuak zera zioen: “Bezeroen
beharrak aztertu ondoren, eta gehigarrizko neurri gisa, muga hau doitzea
erabaki dugu
“.
Beraz, zergatik ez didate jakinarazi, lehenengo eta behin, ez nuela mugarik, ez
zehaztuta ezta zehaztu barik, nire CLNet zerbitzuaren bitarteko transferentziak
egiteko?


Nik dakidala txartelarekin ordainketa ordainaketa egiteko orduan, gutxitan baina inoiz
tokatu zait, nire gastu muga gainditzen nuelako ezin izan dut ordainketa osoa
egin txartelarekin. Beraz, nola jakingo dut bada internet bidezko
transferentzietan ez nuela mugarik?


Beraz, eta Euskadiko Kutxak bere bezeroei eskaintzen dizkien zerbitzuak hobetzeko
eta segurtasuna bermatzeko asmoa baldin badauka, zergatik ez didate jakinarazi
lehenengo eta behin ez dudala mugarik, segurtasunagatik komenigarria dela muga
ezartzea eta, hala nahi badut eurek 1000 euro gomendatzen didatela eta baimena
ematen badiet ezarriko didatela?

Komunikazioa argia denean ulermena eta hartu-emanak dezente errazten dira.

Dena den, eta nire konpromisoarekin betez, imeilez bigarren mezua bidali diet Euskadiko Kutxakoei:

Arratsalde on,
Lehenengo eta behin, eskerrik asko zuen erantzunaren azkartasunatik.
Egia
esateko sorpresa izan da niretzat jakitea ez dudala CNLet-etik
transferentzia egiteko mugarik jarrita. Eskerrik asko esateagatik.
Harritzen nau horren berri lehenago ez jaso izana eta 1000 eurotan
jarriko duzuela jakinaraztea, aurretik bestelako azalpenik eman barik.
Eskerrik asko emandako arretagatik eta zuen azalpenengatik.
Kasu egingo dizuet eta jarriko naiz harremanetan telebankarekin. Galdera bat, baina: debalde zenbakia da 901 333 444?
Eskerrik asko
Beste bat arte

 

Kategoria: Ispiluari begira Etiketak , , . Gorde lotura.

Erantzun bat Euskadiko Kutxaren arreta zerbitzua badabil bidalketan

  1. egilea: desplazatua

    Euskadiko Kutxak erantzun dit egindako galdera:
    “Telebankako zerbitzuaren zenbakiaren kostua partekatua da. Dei erdia Caja Laboralek ordaintzen du eta beste erdia bezeroak,
    4 zentimo/min”.

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude