Arrakasta: telebistaren funtzio publikoak eta kalitatezko saioek bat egiten dutenean

Haurren #Transexualitatea izan zuen hizpide @urhanditan telebista saioak, bigarren ekinaldian. Chrysallis elkartearen azkeneko kanpainarekin bat egin du denboran saioak. Horrek ere eragingo zuen ikus-entzuleen artean ikusmina. Izan ere, Euskal  Herriko Chrysallis-ek jarritako kartelak zentsuratu egin dituzte hainbatek, Iruñean eta Gasteizen (Facebook sare sozialak ere gauza bera egin zuen, gero atzera egin badu ere, akatsa izan zela adierazita). Eta, horrek ere balio erantsia ematen dio atzoko telebista saioari: telebista publikoari dagokion funtzio publikoaz nabil. Bete-betean asmatu zuen #urhanditan saioak; asmatu egin zuen Euskal Telebistak (#datsegit baieztapena). Eta, atzoko saioak Twitter sare sozialean eragin zuen sokak ere aitortu zion Euskal Telebistari dagokion funtzio sozialarekin bete zuela; horrela aitortu zion audientziak.

#Socialtv edo #AudientziaSoziala

#urhanditan saioaren bigarrenak sekulako audientzia soziala izan zuen. #umap-en arabera, azken 24 orduko joera izan da:

Eta lehenengo asteko zenbakiekin alderatzea besterik ez dago atzoko saioaren arrakasta sozialaz jabetzeko:

Iturria: https://www.tweetbinder.com

Iturria: https://www.tweetbinder.com

2017/01/10#URHANDITAN2017/01/17
46TXIOAK628
22ERABILTZAILEAK224
203.289INPRESIOAK1.379.262
%61BERTXIOAK%71

SocialTVn erabiltzen diren erremintek euskara ezagutzen ez badute ere, Keyhole neurgailuak egin du irakurketa semantikoa eta txiokatutako mezuen positibotasunaren gutxieneko argazki bat behintzat eskaini digu:

Iturria: http://keyhole.co/

Iturria: http://keyhole.co/

 

 

Kategoria: sare sozialak, Web Telebisten inguruko inkerketa Etiketak , , . Gorde lotura.

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude