Internet Google da, estatistikek diote aizue

Argi dago. Interneteko erabitzaile gehienentzat Google da internet. Uztaileko datuen arabera (ComScore Ibérica) 25,086 erabiltzaile bakar izan zituen Googlek eta Facebook izan zen bigarren, 17,681 erabiltzaile bakarrekin. Egunkarietako webguneek erabiltzaile dezente gutxiago izan zituzten. Esaterako, Unidad Medios Digitales taldeak —Unidad Editorial, Grupo Zeta eta Editorial Prensa batzen dituena, hau da, El Mundo, El Periódico de Catalunya eta esaterako Faro de Vigo edo Diario Información— 12,120 erabiltzaile bakar izan zituen, Prisa taldearen aurretik.

Aldiz, smartphone eta tablet erabiltzaileen artean, rankina aldatu egiten da. Unidad Medios Digitales taldeak izan zituen erabiltzaile bakar gehien, baina Prisaren aurretik Vocento agertzen da sailkapen horretan.

Aipagarria egin zait Schisbted Media Group taldearen gorakada bigarren sailkapen honetan; laugarren agertzen da. Taldea norbegiarra da sortzez, baina 26 herrialdetara zabaldu da Europan, Asian, Afrikan eta Hego Ameriketan. Espainiar estatuan 20 minutos agerkariaren jabea da eta sailkatutako iragarkien jaun eta jabe: Segundamano.es, Coches.net, Motos.net, Vehículos industriales.net, Coches 4X4.com, Fotocasa.es, Inmogeo.com, Infojobs.net eta Lectiva.com.

Irudia: ComScore

Irudia: ComScore

ComScore etxeak gaur bertan argitaratu dituen datuen arabera, AEBn 25-34 urte bitartekoak dira aplikazio erabiltzaile nagusienak; ez da adin tarterik gazteena beraz, joerak adierazten duen arren, gorantz doala era horretako tresnen kontsumoa. Diotenez, tablet jabe gehien batzen dituen adin tartea da 25- eta 34 urte bitartekoa eta horrek eragin ei du app erabiltzaile nagusienak izatea.

 

Kategoria: Kazetaritza Etiketak , , , , , . Gorde lotura.

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude