Goiena efektua

Goiena, 2012.11.30

Orain dela dozena bat urte, Debagoieneko
hedabideak bateratzen hasi ginenean, borondate argia genuen beste hainbat
eskualdetan ere eragiteko. Gurean Goiena sortzearekin batera, sustatu nahi izan
genituen antzeko egiturak kanpoan, gero guztiak batuta gai izan gintezen toki
komunikabideon etorkizuna bermatzeko.

Baina gure borondateak ez zuen nahi beste
indar aurkitu besteengan, eta blokeo nabarmenak ere jasan genituen. Ondorioz,
Goiena sortu zen, baina besterik ez.

Orduko ametsa orain ari da gauzatzen. Toki
komunikabideak TOKIKOMen bildu dira -30 hedabide dagoeneko- eta zerbitzu ugari
partekatzeaz gain hainbat eskualdetan aztertzen ari dira nola integratu.
Prozesu guztia plataforma bateratu batean saretuko da, edukiak elkarren
mesedetan kudeatzeko eta agerkari edo atal ezberdinetan nahi diren konbinazioak
egiteko.

Mugimendu hori, gainera, erabakigarria izan da
euskal hedabideen elkartearen sorreran, TOKIKOM baita Hekimen elkarte berriaren zutabeetako bat. Eta Goienako zuendari
berria, Iban Arantzabal elgetarra, da sektorearen presidentea.

Denbora behar izan du bere eragina nabaritu
zedin, baina hemen da Goiena efektua.

Kategoria: Sailkatugabeak Etiketak , , . Gorde lotura.

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude