Itsasondo

Normal
0
21

false
false
false

MicrosoftInternetExplorer4


/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Tabla normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}

Goienkaria, 2010.07.09

Oso gogoan daukat nola AP-1 autobidea
inauguratzean asko azpimarratu zuten agintariek Isuskitza tunel luzearen
segurtasunerako zein garrantzitsu zen bi zulokoa izatea. Alegia, bi tunel
zulatu eta elkarren artean sarri konektatuta, zein erraz konpon zitekeen batean
sortutako edozein arazo bestea erabiliz.

Oso gogoan hartu nuen kontua banekielako
AHTren ibilbidea gehien bat tunelean izango zela, beti zulo bakarrean. Eta
zalantza handia piztu zitzaidan, ea zenbateraino kasu honetan segurtasuna bermatuta
ote zegoen. Geroztik zalantza areagotu egin zait Itsasondoko arbel meategietako
lanekin, arbel-harriaren arriskua ezagututa. Ekintzaileak atera dituzte eta
atxilotu. Indar berarekin bermatzen digute Itsasondoko tunelaren segurtasuna?

Kategoria: Sailkatugabeak Etiketak . Gorde lotura.

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude