Goienkaria, 2009.09.25
Normal
0
21
MicrosoftInternetExplorer4
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Tabla normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;}
Astea eskaini berri dio Arrasatek mugikortasun
iraunkorrari. Ez da txarra, ez badigu ahantzarazten aspaldian norabide
horretan egin diren atzerapausoak. Esaterako, neroni ibili nintzen duela 15 bat
urte gerora AP1 izango zena eztabaidatzeko gune parte-hartzaileetan bidegorria
defendatzen. Europa aurreratuenean bezala, autoentzat errepide azkarra egiten
den aldiro ondoan oinezkoentzat eta bizikletentzat bidea egitea eskatu genuen
arrakastaz. Bide azkar eta ordainduzkoa hor dago, bide lasai eta doanekoa ez.
Sasoi bertsukoa da tranbiaren asmoa ibarrean,
mugikortasun arrazoizkoa bultzatzeko metro baten antzera. Ba hau ere izoztuta
dago eta ezin dut ulertu zergatia. Horregatik diot: kontzientziazio asteak
bale, ekintzak nahiago.