Hona hemen Apple
-n iPod publizitate-kanpainaz ikasi dezakeguna. Apple -k diseinuaz badaki. Apple -k marketingaz badaki.
Apple -k badaki sinpletasunean dagoela gakoa. Begiratu iPod
musika irakurgailua eta iTunes Music Store. Apple -k 0,99 eurotara eta plastiko zuri batera murriztu du industria musikalean zegoen kaosa. Apple -k arrakasta izan du lan egin duelako, eta ez zuk. Begiratu kanpainaren irudiak: Silueta beltza, iPod zuria, izen zuria, hori da dena. Izena iPod zuriarekin konektatzen da; biak dira silueta beltzaren kontrakoak. Indartsua da minimoetara murriztua izan delako. Atzekalde berdea duen irudia azterketa.
Hona memen gakoa:
- Atzealde berdea erdi balioan (C45 M0 Y85 K0); honek beltza eta zuria finkatzeko balio du.
- Tipografia (Myriad Apple
) eta iPod -a dira objektu zuri bakarrak, berehalako kontaktu bisuala lortuz. - Gorputz lengoai adierazgarriak iPod esperientziarekin konbinatzen du.
- Irudi osoa produktua barne murriztua izan da. Emaitza: Oso garbi dago! Gehigarria: Oso erraza da zure burua ikustea produktuarekin!
Hurrengo batean efektua nola lortzen den azalduko dut.