Internet eta sare bidezko telebistaren kontsumoa

ComsCore etxeak dioenez, espainiar estatuan populazio digitalaren %12 mugikor aplikazioetatik sareratzen da. Diotenez, Internet erabiltzaileen %66 gailu batetik baino gehiago sartzen da sarera, Bretainia Handian portzentaia %65 da eta AEBn, berriz, %58.

Irudia: http://www.comscoredatamine.com/wp-content/uploads/2014/03/The-Spanish-Multi-Platform-Majority-image11.png

Irudia: http://www.comscoredatamine.com/wp-content/uploads/2014/03/The-Spanish-Multi-Platform-Majority-image11.png

Irakurri nuen orain dela gutxi, Instagram erabiltzaileen artean espainiarrak munduko laugarrenak zirela, AEB, Japonia eta Brazilen atzetik.

Irudia: http://www.trecebits.com/wp-content/uploads/2014/03/espa%C3%B1a_instabram.jpg

Irudia: http://www.trecebits.com/wp-content/uploads/2014/03/espa%C3%B1a_instabram.jpg

Bada beste zifra deigarri bat ere, gailu elektronikoen eta sarearen erabiltzaile kopuruari dagokiena, aipatzeko modukoa: Nielsen audientzia-etxearen arabera, AEBn, esaterako, 11 ordu egiten dituzte egunero era horretako gailuak erabiltzen; horietatik smartphone eta Internetarekin 2 ordu eta 8 minutu.

Irudia: https://d28wbuch0jlv7v.cloudfront.net/images/infografik/normal/chartoftheday_1971_Electronic_Media_Use_n.jpg

Irudia: https://d28wbuch0jlv7v.cloudfront.net/images/infografik/normal/chartoftheday_1971_Electronic_Media_Use_n.jpg

Bistan denez, oraindik telebista da gehien kontsumitzen dena: 5 ordu, egunero; 2012an zehar, astero 35 ordu erabili ei zituzten telebsita ikusten (Nielsen, 2013). Horri, jakina, internet bidezko ikus-entzunezko kontsumoa gehitu beharko genioke. Horren jakitun, Apple etxea, esaterako, bere erabiltzaileek streaming telebista zerbitzua egokiena izan dezaten negozioa sendotzen ari da eta AEBko klabe bidezko telebista eskaintzen duen Comcast etxearekin harremanetan ari da (Genbeta).

SmartTV ez diren telebista aparailuentzako aldi baterako soluzioa ere badago, AppleTVz gain: Chromecast. 35 euro kostatzen ei du eta wifi sarearekin dabil.

Telebistak borroka latza izaten segitzen du sarearekin. Berataz baliatzeko telebista egokituak edo telebistentzako gailuak eskaintzen dizkigute, edukiak sare bidez ikusi ahal izateko. Eutsi egin nahi dio telebistak, etxeko gailuen arteko izarra izateari, baina ez da nahikoa sarera lotzeko aukera eskaintzearekin. Oraindik edukiak dira audientzia erakartzeko ahalmena izaten segitzen dutenak, gailuak gailu; telebista berriak ikusgarriak diren arren!

Pantaila anitzaren kontzeptua da nagusitzen ari dena telebista eredu berrietan. Audientzia edo erabilera neurtzen duten enpresak ere hasi dira neurketak ikuspegi horretatik egiten. Eta, zenbait telebista programetako errealizazioa ere horrela pentsatua dago (Torres y Reyes, horrela hasi zen), saio bereko hainbat plano erabilita bada ere.

Irudia: http://www.rtve.es/television/torres-y-reyes/la-revolucion-no-sera-tuiteada/

Irudia: http://www.rtve.es/television/torres-y-reyes/la-revolucion-no-sera-tuiteada/

Aukera gero eta anitzagoa da eta ikusteko dago edukietan ere eskaintza hori asebetetzeko maila lortzen den. Izan ere, smartv izan ala sarean nabigatzeko pantaila anitzeko telebista izan, aplikazio propioak garatzean datza gailu horien arrakasta. Ez da nahikoa zer ikusi eskaintzearekin; audientziak pantailak erabiltzen ditu, eta parte hartu nahi du geroz eta gehiago.

 

Kategoria: Web Telebisten inguruko inkerketa Etiketak , , , , . Gorde lotura.

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude