iPad: kontsumitzeko, bai; sortzeko, ez

Time aldizkariaren azken alean Lev
Grossmanek artikulu interesgarria
idatzi du iPadi buruz. Bertan,
goraipatu egiten du Applen arbel digitala, baina honela bukatzen du:

  • Badut baina bat iPadi dagokionez: gailu gustagarria bada ere edukiak
    kontsumitzeko, ez du askorik laguntzen edukia sortzen. Luma agertu
    zenetik, ordenagailua izan da erremintarik egokiena edukiak sortzeko,
    berak ekarri zigun-eta denon mahai gainera musika estudioa, film
    estudioa, errebelatzeko gela eta argitalpen etxea. iPadek, berriz,
    aldatu egin du hori: bertan inportanteagoa da edukiak zurrupatzea eta
    manipulatzea, berauek sortzea baino. Mutu bihurtu eta berriro inoren
    maisulanen kontsumitzaile pasibo bilakatzen zaitu. Hori dela eta,
    atzerapauso bat da. Ez prezeski maitagarrien ipuin baten akabera. Salbu
    edukiak saltzen dituen jendearentzat.
Kategoria: Sailkatugabeak Etiketak , , . Gorde lotura.

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude