Zer ikasi Obamaren kanpainatik

Chris O´Brien kazetaria zur eta
lur geratu zen jakin zuenean Obamaren taldeak erabiliko zituela bideo jokorik
arrakastatsuenak  bere kanpainaren publizitatea
egiteko. Hori zela-eta, artikulu bat idatzi zuen IdeaLab blogean:
Erredakzio taldeek zer ikas dezaketen Obamaren kanpainatik. Hona hemen
zati bat, gutxi gorabehera itzulita:

“Zer harreman dute bideo
jokoek eta erredakzio taldeek? Argi dago azken urte honetan Obamaren
kanpainak oso ondo ulertu duela bere komunitateak zelan bilatu eta
kontsumitzen duen informazioa, hainbat plataforma erabilita. Obamak
denak eman ditu ontzat, eta moldatu egin du bere mezua jendeak
plataforma horiek darabiltzan erara.

“Ikasgai garrantzitsu bat
da, erredakzio talde guztiek ikasi beharrekoa. Iaz The Next Newsroom
Project
egitasmorako egindako ikerketan sei printzipio antzeman
genituen erredakzio taldeek bere egin beharrekoak. Horietako batek
eskatzen die ontzat hartzea plataforma guztiak. Ez da nahikoa esatea,
“Eh, lehendabizi sarean egon nahi dugu”. Horren ordez, pentsatu zelan
erabili plataforma guztiak modu bertsuan: sakelako telefonoak, sarea,
papera, irratia eta telebista. Eta prest egon esperimentatzeko ager
daitezkeen beste batzuekin, bideo jokoak barne.

“Ezinbestekoa da
erredakzio taldeek ulertzea beren komunitateak, non dauden, zelan
eskuratzen dituzten albisteak eta informazioa, eta berau zelan
kontsumitzen duten era guzti horietan”.

IdeaLab.http://www.pbs.org/idealab/2008/10/is-barack-obama-the-newsroom-o.html

Kategoria: Sailkatugabeak Etiketak , , . Gorde lotura.

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude