Zeren arabera saritu diseinua

Business 2.0 aldizkariak diseinu sariak eman berri ditu bigarren aldiz, Botton Line diseinu sariak. Irabazlea, hilkutxa bat, Uono enpresa alemaniarrak atera duen hilkutxa arrauzkara. Hori bezain harrigarria, ordea, epaimahaiak zer irizpide erabili dituen sariak emateko, oso kontuan hartzekoak iruditu zaizkit-eta.

Izan ere, Business 2.0 aldizkariak eratutako epaimahaia estetika baino harago joan da sariak epaitzeko orduan. Hauek izan dira irizpideak:

  1. Estetika.
  2. Erabiltzaile esperientzia.
  3. Marka estrategia.
  4. Iraunkortasuna.
  5. Berrikuntza.
  6. Arrisku hartzea.
  7. Estrategia korporatiboa.
  8. Eragina negozioan.
  9. Kultur eragina.
  10. Sorpresa.

    Eta hamar onenak hauek izan dira, Business 2.0 aldizkariaren arabera:

Hamar onenak

  1. Hilkutxa arrauzkara.
  2. My M&Ms webgunea.
  3. Sling Media Slinbox.
  4. Google Maps.
  5. Citroen C4.
  6. Erabili eta botatzeko bideo kamera.
  7. Nemo Hypno kanpin denda.
  8. Dyson DC-15 xurgagailua.
  9. Apple iPod Nano.
  10. Target ClearRX boteila.
Kategoria: Sailkatugabeak Etiketak , . Gorde lotura.

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude